czwartek, 26 lipca 2012

Ale Upały : )

Cześć . Przed wczoraj z moją koleżanką Oliwią cały dzień jeździłyśmy na rowerze. Najpierw pojechałyśmy do Biedronki potem do miasta do mojej mamy pracy  :D , Następnie pojechałyśmy do pracy mamy Oliwi I potem do domu. Posiedziałyśmy chwilę i pojechałyśmy na " Mostek Dębicki " jest to rzeczka i most z muru na którym można posiedzieć : D Byłyśmy tam gdzieś ok . Godziny , Potem wróciliśmy i pojechałyśmy do mojego dziadka żeby dał nam kasę na lody ;). Kiedy wychodziłam z Oliwią od dziadka naglę  zobaczyłam moją Ciocię drugą ciocię Fabiana (kuzyna ) i babcię . Wszyscy prócz babci przyjechali ze Świecia tam gdzie byłam na wakacjach. Wczoraj znów jeździłam z Oliwią na rowerze ale tak  gdzieś  o 14 : 00 pojechałam z ciocią do miasta, tam mi kupiła kolczyki <33  . Jak wróciłam przyszła po mnie Oliwia  :D Jeździłyśmy cały czas na rowerach, ale potem woziłam ją na skuterze <# Było fajowoo .  Teraz zdjęcia  : P Aha  zapomniałam dodać że przed przed wczoraj był u mnie mały Bartuś brat cioteczny *   .  *
        

  

                                             Zdjęcia : P
     








 

                                             Bay : * 
 
                                                     

4 komentarze: