niedziela, 15 lipca 2012

Przepraszam . . .

Hej ;*** . Bardzo was przepraszam za to że nie było mnie przez te 2 dni  . . . ale jakoś nie miałam okazji wejść na neta xdd. Przejdę do rzeczy przedwczoraj byłam na placu zabaw z Olafem, Sarą, Zuzią i Weroniką <33 byliśmy tam około Godziny . Wgl. jakieś stare baby zachowywały się jak dzieci huśtały się, kręciły na karuzeli na zjeżdżalni zjeżdżały normalnie nienormalne. Po południu z Sarą  poszłyśmy  puszczać latawca z moimi dwoma kuzynkami Zuzą i Werą <33 Oraz na sesję która była nie udana boo cały czas rozładowywała się bateria w aparacie Grrr ... xD. Wczoraj byłam na integracji w BARCIE (to taka firma produkująca kartony ) pracuje tam mój wujek tata Sary Olafa i Zuzy *  .  *   . Było bardzo fajnie słodycze były za darmo i nawet różne atrakcje np. dmuchana zjeżdżalnia itp. . . Był tam niezły ubaw mam tylko 2 zdjęcia co prawda ale zawsze coś >.< .
Później byłam zwiedzić całą tą firmę ;P Byłam zaskoczona tym co tam zobaczyłam . . .
O 21 : 00 Poszliśmy do cioci  koleżanki mieszka   blisko firmy :D . Na początku patrzyłam z Sarą jak Nataniel i Amelia się bija, a potem przyszła  taka Ada bardzo fajna :) , Zrobiła popcorn, przyniosła picie i groszki Oglądałyśmy na laptopie film chyba "Wciąż ja kocham " i nie obejrzałyśmy do końca bo "wujek Sary po nas przyjechał . :(

 


                                                                Zdjęcia : 

                                                               Bandamka mi się obsunęła :P








                                                                  A to z Integracji :P


PS : Słyszeliście o trąbie powietrznej ?
    Jestem teraz na wakacjach w Świeciu i bałam się spać a to jest blisko tego gdzie była trąba >.< 
 

Pa :*

3 komentarze: