poniedziałek, 23 lipca 2012

Nudno a za razem fajnie : D

hej, hej, hej . Sorry, że nie pisałam notek ale mi się nie chciało  : p . 20 lipca po napisaniu notki mama wpadła na pomysł żeby porobić mi fryzury. Oczywiście zgodziłam się. W następny dzień przyszła po mnie Marika (koleżanka ) ! . Oddałam jej kasę i poszłyśmy do sklepu, ona stawiała. Kupiła mi batona i loda. W sklepie spotkałam ciocię (Mamy koleżankę ) i pokazałam jej na telefonie fryzurę którą zrobiła mi mama, ciocia się mnie spytała czy dzisiaj przyjdę z mamą to mama zrobi mi taką  fryzurę ja powiedziałam że raczej Tak : P
Ze sklepu od razu poszłyśmy do Mariki do domu, tam grałyśmy w jakąś grę nie pamiętam jaką. Później poszłam do domu na obiad : , a po obiedzie poszłam z mamą do cioci.Wczoraj miałam dość ciekawy dzień. Rano pojechałam z Mariką jej mamą i małą Julką do Biedronki. Kidy już wróciliśmy wpadłam na pomysł żeby Marika wzięła Julkę a ja bym wzięła Filipka ( brata ciotecznego ) i byśmy poszli się przejść. : ) Julka i Filip szli za rękę i to tak śmiesznie wyglądało. Z dziećmi poszliśmy do Mariki tamo oni się bawili : Skakali na trampolinie, w piaskownicy babki robili itp. Później musiałam iść już do domu. O 17 : 39 Z mamą , Julką I ciocią pojechałyśmy do Chocenia tam był jakiś festyn tam grał zespół UNIVERSE . Było fajnie i prawdo podobnie będę w CW24 bo stałam prawie przed kamerą Jesttt : D . . . No i tak się wszystko skończyło. A teraz kilka  zdjęć : D
                            



                                                       Zdjęcia :
                                   Fryzura nr 1
                                                   Fryzura nr 2
                                     A to Marika nie chciała się pokazać
                                                        Zespół UNIVERSE




                              NARKA ; * 
 


1 komentarz: