piątek, 20 lipca 2012

Nudy Znowu : (

Siemka :  **  Dzisiaj znów dzień do bani D: . . . Od rana jak wstałam od razu włączyłam telewizję na kanał Nickelodeon i oglądałam tak gdzieś do 14 : 00 .
Potem włożyłam do segregatora karteczki (już nie zbieram tylko zachowałam je :D ) później znów poszłam oglądać telewizję .. . Około 15 : 30 wzięłam czerwoną bibułę, pomoczyłam ją, wzięłam trochę wło
sów i zafarbowałam sobie włosy : D . Potem pojechałam z tatą do Biedronki na zakupy :D  no i teraz piszę notkę > . <
                     
                        


                                            Zdjęcia :

                                                 Zamuliło Mnie ale cóż . . .


Aha i jeszcze coś o czym zapomniałam napisać . Kiedy byłam u mojej kuzynki przez 3 wieczory oglądałyśmy jakiś film Na komputerze . Były to takie filmy jak :
  • "Sala samobójców " <33
  • "Ramona i Beezus " <33
  •  "Och Karol 2 " 
Aha i jeszcze jeden film tylko że to nie był u Sary tylko u Adrianny wspominałam o niej w jakiejś notce : ) A był to film "Wciąż ją kocham "

                                                      Sala samobójców :D
A i jeszcze mam takie pytanie czy oglądaliście któryś z tych filmów  ? .
Jeżeli nie to polecam  ! .


PppppAaaa :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz